مشاوره كاري آنلاين

۱۰ بازديد

بطور كل اجرا و نظارت بر موارد زيادي با حضور مشاوره كسب و كار اينترنتي صورت مي گيرد مانند تحقيقات بازار، تهيه نقشه راه، پيشنهاد محصول و خدمت، تدوين ماركتينگ پلن يا برنامه بازاريابي و آميخته بازاريابي، تعيين كانال ها و شيوه هاي توزيع، انتخاب استراتژي قيمت گذاري، پيشبرد فروش، مشخص نمودن استراتژي تبليغات، چگونگي انجام مراحل برندينگ و…

 چرا مشاوره كسب و كار اينترنتي ؟

ما معتقديم براي هر فعاليتي از كوچك تا بزرگ در ابتدا بايستي به آن فكر كرد. از فلسفه وجودي و چرايي انجام كار تا نحوه انجام و …
چگونه شروع كردن و مسيري كه براي رشد كسب و كارتان طي مي كنيد، از مهمترين عواملي است كه راهبرد، نقشه راه و زير ساخت فعاليت را شكل و معنا ميدهد. با دريافت مشاوره كاري آنلاين  قبل از شروع، قدرتمند، هوشمندانه و مطمئن شروع كنيد و راه درست  را بشناسيد. ويژگي هاي مشاور توانمند را بشناسيد و بدانيد در چه زمينه ها و مراحلي نيازمند همراهي يك مشاور هستيد.

 

خصوصيات و توانمندي مشاوران

  • اكثر مشاوران ماركتينگ حرفه اي، كارآفريناني هستند كه كسب و كارشان را خودشان پايه گذاري كرده اند.
  • مشاوران به شركت ها كمك مي كنند تا استراتژي معرفي و تبليغ محصول / خدمتشان مشخص شود.
  • چگونگي معرفي محصول / خدمت و افزايش آگاهي عمومي مخاطبان از شركت توانايي مشاور را مشخص مي كند.
  • با كمك مشاور شما مي توانيد برنامه بازاريابي مشخصي داشته باشيد و شعار برند يا پيام برنامه بازاريابي خود را بطور استاندارد ايجاد كنيد.
  • پس از مشخص شدن برنامه و اجراي استراتژي ماركتينگ، نتايج بررسي شده و با اهداف تعيين شده مقايسه مي شوند.
  • مشاور بازاريابي در شناخت رفتار مصرف كننده و روند بازاريابي، مهارت و دانش كافي دارد بصورتي كه بازار هدف شركت را مي شناسد و محصولات را در جايگاهي به بازار عرضه مي كند كه جذابيت خريد را براي مصرف كننده داشته باشد.
  • يك مشاور حرفه اي نه تنها خلاقانه فكر مي كند بلكه توانايي ارائه راه كار بر اساس آمار را نيز دارد. نتيجه اي كه خلاقيت و تفكر مشاور به شركت اعلام مي كند مبناي تصميم گيري هاي بنيادي خواهد بود.

مشاوره آنلاين كسب و كار در قالب شركتي يا شخصي؟

مشاوران كسب و كار آنلاين هم بطور مستقل فعاليت مي كنند و هم با همكاري تيم ماركتينگ شركت برنامه ها را پيش مي برند. آنها تجربه و دانش كافي در زمينه هاي بازاريابي، تجارت، ارتباطات و روانشناسي دارند. مشاوره در قالب شركت مزيت هايي نسبت به حالت شخصي دارد كه بزرگترين مزيت آن ارائه مشاوره با همفكري يك گروه متخصص در زمينه هاي گوناگون مرتبط و بهره گيري از كار گروهيست. شركت سه سوت وب امر مشاوره را نيز مانند ديگر خدمات يك كار گروهي تلقي ميكند و در پس تمام اسناد مشاوره اي تدوين شده فكر يك گروه متخصص را قرار داده است.

مهم ترين مهارت هاي يك مشاور چه مهارت هايي هستند ؟

برخي مهارت هاي مهم آنها عبارتند از:

  • توانايي در بازاريابي موتورهاي جستجو و بهينه سازي سايت
  • مهارت در مديريت شهرت
  • توانايي ايجاد يك تصوير برند مناسب در مخاطبان 
  • آگاهي از رفتار مصرف كننده و روانشناسي مشتري.
  • مهارت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و بسترهاي ماركتينگ مرتبط با آن

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

كلمات كليدي

مشاوره كسب و كار اينترنتي

مشاوره آنلاين كسب و كار

مشاوره كاري آنلاين

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.