طراحي سايت املاك

۲ بازديد

 

طراحي سايت املاك در حال حاضر هر كسب و كاري براي توسعه به فعاليت و حضور در اينترنت نيازمند است و

در اين ميان مشاورين مسكن يا همان املاكي ها نيز از اين رويه پيروي مي كنند، نيز جستجو

و تقاضا در رابطه با خريد يا فروش و اجاره مسكن نيز در ساليان گذشته در فضاي اينترنت و

سايت ها افزايش زيادي داشته است و طراحي سايت املاك براي پيشرفت ضروري به نظر

مي رسد. همه ما بسياري از نيازهاي خود را در اينترنت جستجو مي كنيم و فعاليت و اهميت

حضور در دنياي اينترنت روز به روز رو به افزايش است. حضور در اينترنت باعث شده كه دامنه

فعاليت به شكل وسيعي گسترش پيدا كند، به نوعي كه برخي از مشاورين املاك از محل كسب

و كار خود پا فراتر گذاشته و در استان و كشور فعاليت مي كنند.

 

كاربران مي توانند در هر جايي مسكن مد نظر خود را ديده و موقعيت دقيق و تصاوير آن را مشاهده

كنند و در صورت نياز اقدام به خريد يا فروش و اجاره كنند.

طراحي سايت براي بنگاه املاك و مشاغل مرتبط 

بنگاه هاي املاك و ساير كسب و كارهايي كه در اين حرفه مشغول به فعاليت هستند راه هاي

زيادي براي تبليغات دارند. روش هاي مرسومي مانند تبليغ در روزنامه ها و نيازمندي ها و نيز

چاپ بروشور و بنر و غيره رواج فراواني در ميان اين قشر از كسبه دارد. اما سوالي كه در

اينجا بايد از آنها پرسيد اين است كه آيا امروزه نيز اين روش كارايي دارد؟ آيا روش هاي بهتري

در بازار تبليغات وجود دارد؟ آيا اين روش هاي مرسوم و گاهاً قديمي مقرون به صرفه مي باشد؟

جواب دادن به اين سوالات آسان است. بله. اين روش ها هم هزينه بر هستند و هم تأثيري

كوتاه مدت دارد و بهتر است به فكر ايده جديدي باشند. طراحي سايت املاك روشي است

كه هم از نظر هزينه و هم بازخورد بسيار بهتر مي باشد و اكثر بنگاه هاي املاكي موفق به

سمت اين روش حركت مي كنند.

امكانات و مزاياي طراحي سايت

املاكي ها در صورتي كه بخواهند متفاوت باشند و در امر تبليغات به روز و موفق تر عمل كنند

بايد به روش هاي نوين روي بياورند. طراحي سايت املاك و طراحي وب سايت خبري به آنها

اين مزيت را مي دهد كه يك بنگاه 24 ساعته باشند و از تبليغاتي كارا و هميشگي برخوردار شوند.

جامعه هدف خود را به راحتي لينك شوند و با هزينه اندكي بتوانند بيشترين مشتري را جلب نمايند.

با بهينه سازي مناسب و سئو خوبي كه براي طراحي سايت  در نظر مي گيرند

مي توانند در گوگل رتبه خوبي داشته و حجم وسيعي از مشتريان را مستقيماً به سايت خود

راهنمايي كنند. با يك هزينه نه چندان زياد اوليه و طراحي سايت  ديگر هزينه خاصي

نخواهند داشت و از شر هزينه هاي مداوم براي تبليغات نيز راحت خواهند شد.


امكانات اوليه در طراحي سايت

  • مشاهده موقعيت جغرافيايي ملك مورد نظر
  • محدود كردن جستجو به موارد دلخواه مانند تعداد اتاق و زير بناي ملك و غيره
  • قسمت اخبار و اطلاعيه ها در مورد بازار مسكن
  • وجود قابليت ثبت مسكن دلخواه به وسيله اشخاص مختلف
  • قابليت بارگزاري تصاوير و ويدئو از ملك در كنار توضيحات
  • امكان پنل ارسال پيامك به تعداد دلخواه براي بانك شماره ها
  • امكان پرداخت اجرت و بيعانه براي نگه داشتن مسكن براي متقاضي
  • مشاهده موقعيت اماكن و دسترسي ها در اطراف ملك بر روي نقشه
  • و موارد بسياري ديگر كه بر حسب نياز مدير در طراحي سايت املاك قابل اجرا مي باشد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9/

 

طراحي سايت ارزان

۲ بازديد

طراحي سايت از دو روش امكان پذير است؛ اولين راه برنامه نويسي است. در اين روش بايد پربا طراحي وب ريسپانسيو – واكنش‌گرا – و كاملا سفارشي براساس نياز و سليقه كارفرما، سايتي منحصربفرد و ويژه را براي مشتريان طراحي و پياده‌سازي مي‌نمايد. راهكارهاي ما براي صنوف مختلف ازين جمله مي‌باشند: طراحي سايت املاك، حقوقي، پزشكي، خبري، طراحي سايت شركتي و طراحي فروشگاه اينترنتي. در كدنويسي قالب طراحي سايت حرفه اي تمامي اصول اوليه سئو سايت مطابق با استانداردهاي روز رعايت مي‌شود.حتوا

 طراحي سايت ارزان از روش‌هاي مختلفي امكان‌پذير است. يك سري از اين روش‌ها مي‌توانند جايگزيني براي روش‌هاي پرهزينه باشند و هزينه كمتري صرف كنند. به اصطلاح، با استفاده از اين‌ روش‌ها، طراحي سايت ارزان‌تر در مي‌آيد. در اين مقاله به روش‌هاي كم هزينه ولي كارا براي سايت ساختن مي‌پردازيم.


كدام روش طراحي سايت ارزان تر است؟ 

طراحي سايت از روش‌هاي مختلفي امكان‌پذير است. يك سري از اين روش‌ها مي‌توانند جايگزيني براي روش‌هاي پرهزينه باشند و هزينه كمتري صرف كنند. به اصطلاح، با استفاده از اين‌ روش‌ها، طراحي سايت ارزان‌ در مي‌آيد. در اين مقاله به روش‌هاي كم هزينه ولي كارا براي سايت ساختن مي‌پردازيم.

روش جايگزين خوبي براي كدنويسي است؛ همچنين اين روش هزينه بسيار كمتري نسبت براي اينكه هزينه طراحي سايت برايتان مقرون به صرفه و ارزان تمام شود، مي‌توانيد از روش‌هايي استفاده كنيد كه با ارائه خدمات خوب و با كيفيت، قيمت كمتري داشته باشند. احتمالا در ابتدا اين سوال برايتان ايجاد شده كه اصلا درست كردن سايت از چه روش‌هايي امكانپذير است؟ شما مي‌توانيد سايتتان را با برنامه نويسي طراحي كنيد و بالغ بر ۲۰ ميليون تومان هزينه كنيد؛ اما در روشي ديگر مي‌توانيد خدماتي با همان كيفيت را با استفاده از يك سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس، دريافت كنيد. در اينجا، اگر هزينه برايتان اهميت داشته باشد، قطعا روش دوم را انتخاب خواهيد كرد. روش هاي زيادي براي طراحي سايت ارزان وجود دارد از جمله  :

طراحي سايت از طريق ورد پرس

طراحي سايت به دو روش امكان پذير است . اولين راه آن برنامه نويسي است. در اين روش بايد پروژه را به دست متخصص بسپاريد كه  روش هزينه بالايي دارد كه در اينجا توصيه نمي شود . شما ميتوانيد با سيستم مديريت محتوا ورد پرس سايتي با كيفيت و ارزان طراحي كنيد كه جايگزين خوبي براي كد نويسي است. در اين روش شما فقط هزينه دامنه وهاست را ميپردازيد . فايل دانلودي ورد پرس هم رايگان است.

استفاده از قالب آماده براي طراحي وبسايت ارزان

قالب ها اماده اكثرا رايگان هستند. اگر ميخواهيد طراحي سايت ارزان داشته باشيد و حساسيت خاصي براي طراحي نداريد اين روش بسيار مفيد و ارزان است.

استفاده از سايت ساز

 

سايت ساز سرويس هاي طراحي سايت ارزان را در اختيار شما قرار ميدهد.

 

در حقيقت ارزانترين طراحي سايت شما با توجه به كالا و خدمات ارائه شده ميتواند:

 

در صدر سايت هاي جستجو شده مشتريان باشد و در صورت تمايل كالا و خدمات شما خريداري شود.

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اينترنت و نقش آن در رونق كسب و كارهاو جذب مشتريان

جديد، سئو و بهينه سازي وب سايت مي تواند جزو ارزان ترين روش هاي بازاريابي باشد.براي

دست يافتن به اين امر، بايد از متخصصان در سئو و بهينه سازي

طراحي سايت قيمت مناسب استفاده كرد .

 

شما ميتوانيد با همكاري ما در سه سوت وب طراحي سايت ارزاني داشته باشيد .

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86/

 

 

 

طراحي سايت حرفه اي

۴ بازديد

 

صرفا سفارش و طراحي سايت حرفه اي  به خودي خود كافي نيست. متأسفانه در بسياري از موارد در ايران مي بينيم كه  هزينه اي هنگفت جهت طراحي سايت صرف مي شود اما به دليل عدم آگاهي و يا مشخص نبودن مسيرحركت اين وب سايت حرفه اي نه تنها موفق نمي شود بلكه حتي در مواردي شروع به كار نمي كند.سايت حرفه اي نيازمند داشتن مسيري حرفه اي جهت حركت و پيمودن مسير نيز هست.بايد وقت و نيروي كافي جهت مديريت سايت و پيش برد اهداف آن  تعيين كرد.طراحي يك سايت حرفه اي  تنها وسيله  شروع كار است و به تنهايي هيچ وقت موفقيتي به همراه نخواهد داشت.بنابراين نيروي كافي همراه با داشتن تخصص مرتبط  در تمامي بخش هاي سايت  بايد ديده شود.صرفا پرداخت هزينه طراحي وب سايت  حرفه اي نبايد به عنوان كل بودجه بخش اينترنتي و وب سايت شما باشد. بعد از شروع به كار سايت مي بايست جهت غني سازي محتوا و اطلاع رساني هاي آن سرمايه گذاري لازم و نيروي متخصص آن را بكار گيريد.حداقل يك نفر آشنا به اينترنت و توليد محتوا به صورت تمام وقت جهت مديريت وب سايت حتي در مورد وب سايت هايي كه بسيار ساده و بدون تعامل با مخاطب هستند نياز است  نه جهت كد نويسي صرفا جهت مديريت محتوا و پيش برد  اهداف سايت و مخاطبان آن و شناسايي نيازهاي آينده

  محتوا در طراحي حرفه اي نقشي كليدي ايفا مي كند

نداشتن غلط املايي،استفاده از فونت هاي مناسب و به جا،چيدمان صحيح آيتم ها، تكراري نبودن  جملات و عبارت هاي استفاده شده در متن  و .... .

  وب سايت بايد به گونه اي باشد كه مخاطب بتواند تمام آن چيزي را كه شما دوست داريد به راحتي پيدا كند

در مجموع تجربه تمامي مواردي كه در رابط كاربري منعكس مي گردند با نام ux شناخته مي شوند و سايتي موفق و حرفه اي طراحي شده است كه ux را در مركز توجه خود قرار داده باشد و آن را تا حد ممكن بهبود ببخشد.

  بايد همراه با زمان حركت كند

همه چيز در حال گذار و تغيير و بهبود است در اين ميان تكنولوژي طراحي سايت و وب نيز با سرعت بسيار در حال گذار است. اگر چنين نباشد پس از گذشت چند سال، سال توليد وب سايت را با يك نگاه مي توان تشخيص داد كه حس خوبي به مخاطب منتقل نخواهد كرد و در نتيجه اين عدم هماهنگي موفقيت سايت زير سؤال خواهد رفت. در اينجاست كه بهترين فرصت براي رقبا جهت ورود  و  تسخير سهم شما از بازار مهيا مي شود.بنابراين مطمن شويد پروژه وب سايت شما به صورت خودكار بروز رساني مي شود.

  طراحي سايت حرفه اي به گونه ايست كه علاوه بر مخاطبان، موتورهاي جستجو را نيز مورد توجه قرار دهد.

موتورهاي جستجو مانند گوگل نمي توانند سايت را هماهنند يك مخاطب ببينند و علاوه بر آن به جهت اينكه در هنگام جستجو نتايج دقيق تري نشان دهند نيازمند اطلاعات اضافه تري نيز هستند كه ممكن است براي مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان مثال اگر وب سايت شما داراي بخشي مانند مقالات است گوگل نياز دارد بداند تاريخ درج مقاله و يا ويرايش آن چه زماني است. در حالت عادي اين موارد را براي گوگل نشان نمي دهيم اما حالت صحيح اين است كه اين موارد در زمان طراحي  و پياده سازي استفاده شوند.اگر وب سايت شما محصولاتي نشان مي دهد  گوگل دوست دارد بداند كدام محصول شما از ديد مشتريان بهتر است  و آن را در نتايجش منعكس كند  اما  در حالت عادي  گوگل نمي تواند اين موارد را تشخيص دهد  مگر اينكه مكانيزمي قرار داده شود تا گوگل از نتايج نظر سنجي مخاطبان سايت آگاه گردد. اين شكل موارد را با تعريف  schema  مي توان در بخش هاي مختلف پوشش داد و تمامي اين موارد از جمله نكاتي هستند كه در بهينه سازي و سئو سايت  سايت مهم قلمداد مي شوند.

چرا بايد در طراحي سايت خود از يك شركت طراحي سايت حرفه اي كمك بگيريم؟ 

داشتن وب سايت براي كسب و كارها در هر صنعتي بسيار مهم ميباشد. همچنين اين حقيقت وجود دارد كه تنها داشتن يك وب سايت ساده كافي نيست. در عوض يك وب سايت منحصر به فرد با كاربري راحت براي رقابت با رقيبان، مورد نياز است.
به اين ترتيب موفقيت آنلاين شما بستگي زيادي به نوع وب سايتي كه براي كسب و كارتان طراحي ميشود دارد. به همين دليل است كه نحوه طراحي وب سايت شما بسيار اهميت دارد. بنابرين وب سايت خود را به شركت حرفه اي طراحي سايت تهران بسپاريد.
وجود يك وب سايت به كسب و كار شما كمك ميكند تا :
•    داراي هويت درفضاي اينترنت باشد.
•    به عنوان نقطه اول تماس با كاربران يا مخاطبان گسترده تر باشد.
•    كمك ميكند تا ايده ها و پيام هاي خود را منتشر نماييد.
•    به كسب و كار اجازه ميدهد تا به مخاطبان بيشتري دسترسي پيدا كند و گسترده تر شود.
•    بازار بزرگتر و گسترده تري را فراهم ميكند.
•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم مي نمايد.
•    امكان ارتباط دو طرفه بين كسب و كار و كاربرانش را فراهم ميكند.
•    اشتراك گذاري ايده ها بين كسب و كار و كاربرانش
•    امكان تبليغات محصولات و خدمات كسب و كارها
•    باعث افزايش فروش و برگشت سرمايه ميشود و جريان كسب درآمد را بهبود ميبخشد.

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

 

 

 

 

 

طراحي آرم و لوگو

۲ بازديد

شما براي اين‌كه زيباترين طراحي آرم و لوگو را دريافت كنيد بايد به متخصصان و طراحاني كه در اين زمينه حرفه‌اي هستند مراجعه نماييد. آن‌ها مي‌توانند به‌صورت بسيار تخصصي يكي از انواع لوگوهاي مورد نظر شما را طراحي كرده و در صورتي‌كه از آن رضايت نداشتيد آن را تغيير دهند. طراحان لوگو كه در شركت راياماركتينگ فعاليت مي‌كنند به‌خوبي به اصول طراحي لوگو پايبند هستند و به همين دليل بهترين و زيباترين لوگوها را طراحي مي‌نمايند. برخي از مهم‌ترين نكاتي كه آن‌ها زمان سفارش طراحي لوگو درنظر دارند و به آن عمل مي‌كنند عبارت است از :

طراحي ساده لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهايي كه به‌سختي طراحي مي‌شوند، از آنجايي كه جزئيات زيادي دارند در ذهن هم ماندگاري خوبي نخواهندداشت. بنابراين هرگز زمان نبايد صرف طراحي لوگو پيچيده و دشوار شود. لوگوهايي كه ساده هستند جذابيت بيشتري نياز دارند و افراد هم به‌راحتي آن‌ها را در ذهن ثبت مي‌كنند. در واقع يكي از نكاتي كه در اينجا وجود دارد و شايد بسياري از شما به‌خوبي آن را درنظر نداشته‌باشيد، اين است ك طراحي آرم و لوگو ساده دشواري‌هاي ويژه و خاصي دارد.

آن دسته از طرح‌هايي كه ساده هستند نشان‌دهنده اين است كه طراح حرفه‌اي دارند طراح بر اساس شغل و كسب و كاري كه مشتري و يا كاربر دارد بهترين طراحي برند و لوگو را كه با كسب و كار او مطابقت دارد طراحي خواهدكرد. طراحان لوگو كه در شركت ام تي رويال فعاليت مي‌كنند به‌خوبي با انواع نكاتي كه ساده بودن طرح را افزايش مي‌دهد آشنا هستند. بنابراين بهتر است براي طراحي لوگو موردنظر خود به آن‌ها اعتماد داشته‌باشيد.

2. سايز لوگو به‌عنوان يك عامل مهم :

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه بايد در طراحي لوگو يا آرم رعايت شود و طراح آن را به ياد دارد، اين است كه لوگو بايد در سايزهاي متنوعي توليد و طراحي شود. تنها در اين‌صورت زيباي بيشتري دارد. برخي از كسب و كارها به دليل خاص بودن بايد لوگوهايي در اندازه بزرگ داشته‌باشند و برخي از آن‌ها هم بايد اندازه‌هايشان كوچك باشد. به هرصورت بايد كيفيت لوگو بسيار عالي باشد تا به‌خوبي درصورت بزرگ شدن هم كيفيت لازم را در آن مشاهده كنند.

طراحاني كه هريك از انواع لوگوها را طراحي مي‌كنند از بهترين و به‌روزترين سيستم‌ها و نرم‌افزارها استفاده مي‌نمايند. به همين دليل كيفيت تصاوير لوگوها بسيار عالي و بي‌نظير است. اندازه لوگوها بايد متفاوت باشد تا كاربر هريك از آن‌ها را كه نياز دارد مورد استفاده قرار دهد. اين مسئله براي مشتري داراي اهميت بسيار زيادي است و به آن توجه ويژه‌اي نشان مي‌دهد. بنابراين طراحان راياماركتينگ هم به اين مورد توجه بسيار زيادي دارند تا رضايت كاربر را افزايش دهند.

3. نسبت طول و عرض لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهايي كه باريك و يا بلند هستند، همچنين آن لوگوهايي كه پهن و كوتاه هستند از نظر بصري تا حد زيادي گيج كننده مي‌شوند. ايجاد تعادل بين عرض و طول لوگو يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين نكاتي است كه بايد زمان طراحي لوگو يا آرم به آن توجه شود. تنها در اين صورت كاربران از لوگو طراحي شده خود نهايت رضايت را دارند. اينكه لوگو تنها با استفاده از اشكال هندسي طراحي شود اهميت ندارد، بلكه بايد به استاندارد بودن آن هم توجه بسيار زيادي شود.

از جمله بهترين لوگوهايي كه تاثير زيادي هم روي نگاه بيننده‌ها دارد لوگوهاي مربع و يا دايره شكل است. اين لوگوها را شما به‌راحتي در ذهن خود مي‌سپاريد و اگر فونت هم درون آن‌ها به‌كار برده شود جذابيت و زيبايي بيشتري دارد. بنابراين بهتر است به اين مورد مهم هم دقت بسيار زيادي شود. تمامي طراحان لوگو كه در شركت راياماركتينگ فعاليت دارند به اين نكته مهم حساسيت زيادي نشان مي‌دهند. رضايت كاربر در اين شركت داراي اهميت بسيار زيادي است و بر همين اساس به تمامي خواسته‌هاي كاربر براي طراحي لوگو اهميت داده مي‌شود.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

 

ساخت لوگو شركت

۲ بازديد

طراحي لوگو كاري فراتر از گذاشتن هويت بصري يك برند در يك قاب است. لوگو اغلب در نگاه اول تاثير بسزايي در درك و احساس مشتري از شركت و همچنين تصميم‌گيري او براي خريداري محصول آن شركت دارد. در دنياي امروز كه با لوگوهاي مختلف رنگ‌آميزي شده حتي كودكاني كه توانايي بستن بند كفش خود را ندارند تنها باديدن نشانه هر شركت قادر هستند تشخيص دهند هر شركتي چه محصولي توليد مي‌كند.

اگر قصد داريد هويت بصري شركت خود را بازسازي كنيد توصيه‌هاي زير به شما كمك خواهد كرد:

۱- منحصر‌به‌فرد و باهوش باشيد.

در حقيقت ساخت لوگو شركت چيزيست كه برند شما را از رقباي شما متمايز مي‌كند. بنابراين اينكه تصوير شما بي‌همتا باشد و متفاوت از بقيه تصاوير موجود، بسيار مهم بوده و نكته ايست كه تمام شركتها و كمپاني‌ها درگير آن هستند.

در انتخاب و طراحي آرم بسيار مهم است نمادي خلق شود كه از تصاوير خلق شده موجود متفاوت باشد كه البته از ديد بسياري تقريبا غير محتمل است اما بايد به‌عنوان يك هدف بسيار مهم به آن نگريست. البته اين نكته را نيز نبايد از نظر دور داشت كه هيچ ضمانتي براي اينكه لوگوي انتخابي شما توسط ديگر شركتها و افراد استفاده نشود وجود ندارد.

طراحي لوگو شركت  منحصر به فرد تنها بدين معني نيست كه از شباهت آرم به آرمهاي ديگر بپرهيزيد بلكه نكته مهم در فوق‌العاده بودن آن است. گذاشتن آيكن يك صنعت و يا شركت بر روي يك صفحه بسيار وسوسه كننده است اما مهمتر از آن فكر خللاقانه پشت آن است. براي روشن شدن اين نكته به آرم كمپاني مرسدس بنز دقت كنيد. لوگوي اين شركت يك ماشين نيست يا آرم شركت هواپيمايي ويرجين‌آتلانتيك يك هواپيما نيست. آرم شركت اپل يك كامپيوتر نيست.

۲- برند را درك كنيد.

كاملا صحيح است، نشانه يك تصوير است ولي معرفي يك برند نيز هست. اين لوگو بناست مخاطبين خاصي را به خود جلب كند. بنابراين بهتر است در زمان انتخاب طرح خود مدام اين موضوع را در ذهن خود به خاطر بياوريد. تمام موارد و نكاتي كه اين برند به ذهن شما مي‌آورد بر روي كاغذ بنويسيد كه ايدئولوژي و تفكر آن برند را در ذهن شما تدائي مي‌كند. وبسايت‌هايي همچون نايكي و غيره را بررسي كنيد. اما هوشيار باشيد كه تنها از زيبايي شناسي طراحهان آن الهام بگيريد و نه از مفاهيم و معاني لوگوها.

در فهم و درك برند به نكات مهمي بايد توجه داشت. آيا برند معاصر است؟ آيا يك برند خاص و غير معمول ولي جذاب است؟ چه چيزي براي مشتري در اين برند مورد توجه است؟ برند چه اهدافي دارد؟ همانقدر كه به‌روز بودن در طراحي برند كمك كننده است، بسيار مهم است كه برند در جهت حقيقي هويت و خصوصيات خود گام بردارد. در زير يك ارزيابي كوتاه از هويت برندها خواهيم داشت:

بيش از هرچيز آگاه باشيد كه آرم شما چه مفهومي دارد. هر لوگوي تاريخچه خاص خود را دارد كه در هم آميخته با مفاهيم و اهداف مشخصي است. به‌عنوان مثال آرم اپل را در نظر بگيريد. سيبي كه قسمتي از آن خورده شده است. يا ويكيپديا لوگوي پازلي نصفه كه از حروف الفباي فرهنگ‌هاي مختلف پوشيده شده است. هر دو آرم بسيار ساده هستند اما پيچ و تابي از ايدئولوژي برند در آنها نهفته است. از آنجايي كه لوگو مهمترين بخش بصري ايده يك برند و كوچكترين مبين هويت آن است، يك نگرش صادقانه براي تعريف DNA آن يك روش حتمي براي يك نتيجه موفقيت آميز است.

۳- رنگها كليد كار هستند.

زماني كه هويت و مشخصات يك برند را مورد توجه قرار مي‌دهيد بايد تمام ابعاد و زواياي تصوير خود را در نظر بگيريد. رنگهاي گستاخانه مي تواند توجه مخاطب را جلب كنند اما در عين حال مي توانند عجولانه مورد انتخاب قرار گرفته باشند. از طرفي ديگر رنگهاي ملايم اغوا و كمال را متجسم مي كنند اما مي‌توانند از سوي مخاطب مورد چشم‌پوشي قرار بگيرند. هر رنگي مفهوم و معني خاص خود را القا مي كند و مي تواند تفاوتي جزئي اما مهم در پيغام شما ايجاد كند. در زير با مفاهيمي كه هر رنگ در بردارد آشنا خواهيد شد:

قرمز: پر انرژي – جسور

نارنجي: خلاق – دوستانه – باطرافت

زرد: آفتابي – مبتكر – خوش‌بيني

سبز: رشد – ارگانيك – منظم

آبي: حرفه‌اي – وابسته به پزشكي – آرام – قابل اعتماد

بنفش: روحاني – دانا – مهيج

سياه: اطمينان‌بخش – پر قدرت

سفيد: ساده – تميز – خالص

صورتي: مفرح

قهوه‌اي: روستايي – تاريخي – ثبات

۴- چه چيزي در يك اسم نهفته است؟

 طراحي لوگو شركت از دو عنصر به وجود مي‌آيد: كلمه و نماد. پيش از آنكه يك كمپاني بخواهد به معرفي خود با يك نماد و سمبل بپردازد بايد در جهت تبليغات گسترده گام بردارد. برخي از شركت‌ها و كمپاني‌ها تنها به يك لوگو نوشتاري (لوگوتايپ) بسنده مي كنند، مثل كوكاكولا و IBM.

اينكه اينكار صحيح است يا خير به‌نام شركت شما بستگي دارد. اگر نام كمپاني شما منحصر به فرد و خاص است لوگو نوشتاري يا لوگوتايپ به شما پيشنهاد مي‌شود اما اگر يك اسم عام و كلي داريد نياز به يك نماد و سمبل براي معرفي شركت خود خواهيد داشت. در زمان انتخاب سبك حروف، از فونت‌هاي كه بيش از حد توجه جلب مي كنند استفاده نكنيد و سعي كنيد در فونت‌هاي معمولي تغييرات جزئي همچون يك پيچ‌وتاب به وجود آوريد. به ياد داشته باشيد كه برخي از لوگوها تنها به دليل فونت بسيار سنتي‌شان در ذهن‌ها باقي مي‌مانند. مثال كوكاكولا همچنان بهترين مثال است.

۵- در انتخاب طرح، ساده و انعطاف پذير باشيد.

نكته بسيار مهم در انتخاب طرح اين است كه در عين سادگي جزاب هم باشد. شما مي خواهيد لوگويي جذاب داشته باشيد اما هدف شما اين نيست كه مخاطبين بنشينند و خيره لوگوي شما را تحليل كنند. در عصر تكنولوژي و ديجيتال كه لوگو ها در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف ديده ميشوند، لوگوي شما بايد بر روي كاغذ طراحي شود كه به گونه‌اي كه بر روي هر پس زمينه‌اي جذاب و زيبا ديده شود. بايد سايز و اندازه قابل انعطافي داشته باشد تا بر روي APPها و آيكن‌هاي مختلف قابل استفاده و قابل پرينت باشد. در دوره اي كه نمي دانيم تكنولوژي به كدام سمت مي رود و چه اتفاقات ديگري در وب رخ خواهد داد انتخاب لوگويي كه مربوط به محصول كمپاني باشد و در عين حال در طي سال ها و حتي ماه‌ها از رده خارج نشود چالش بسيار بزرگي است. شما انتظار داريد كه لوگويي داشته باشيد كه براي سالهاي متمادي قابل بازگو شدن باشد. بيشتر برندها و كمپاني ها سبك و سياق و راهكارهاي خاص خود را خلق ميكنند تا شركت‌شان بتواند خود را در وب به نمايش بگذارد. در پارگراف بعدي به برخي از اين راهكارها اشاره شده است:

۶- انتظار موفقيت زودهنگام نداشته باشيد.

نايك، پيوما، آ او دي با اينكه از نماد براي لوگوهاي خود استفاده كرده‌اند اما بسيار موفق بوده‌اند. گرچه زماني بسياري برد تا آنها اين محبوبيت را كسب كنند. حتي اگر بهترين و زيباترين نمادها براي شركت شما طراحي شده باشد شركت شما به سرعت نمي تواند مورد محبوبيت قرار بگيرد و شناخته شود. اين محبوبيت وابستگي بسيار زيادي به نوع محصول شما و موفقيت شما توليد آن دارد. اما چه چيزي باعث شد اين نمادها اينقدر فوق‌العاده باشند؟ اگر به چگونگي به وجود آمدن مفاهيم اين برندها دقت كنيم جواب اين سوال براي ما روشن خواهد شد. به طراح لوگوي نايك گفته شده بود تا چيزي طراحي كند كه نشان دهنده حركت باشد و بر روي كفش خوب به نظر بيايد. آ او دي چهار حلقه متصل به هم را به نمايش مي‌گذارد و پيوما تجسم ساده يك اسم است، يك يوزپلنگ درحال پرش.

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

 

سئو سايت

۳ بازديد

 

داشتن سايت به تنهايي براي رونق كسب و كار و تغيير در شرايط درآمد كافي نيست. لازم است كه سايت شما ديده شود و مشتريان وارد آن شوند. يكي از روش هاي ديده شدن با توجه به سرچ بالاي كاربران در گوگل، بهينه سازي سايت و داشتن رتبه ي خوب در موتورجستجوي گوگل است. اما همواره رقباي سرسختي پيش روي ما قرار دارند. براي اينكه از اين دو ماراتن عقب نمانيد و رتبه ي خوبي در نتايج گوگل داشته باشيد، كافيست با سئو سايت ترافيك و بازديد خود را چند برابر كرده و همانند حرفه اي ها كسب و كار خود را پيش ببريد.

لازمه رونق هر كسب و كاري پس از طراحي سايت، دريافت خدمات سئو سايت در موتورهاي جستجو جهت افزايش بازديد سايت و ديده شدن توسط مخاطبان است. از آنجا كه عمده كاربران از موتور جستجوي گوگل براي يافتن سايت مد نظر خود استفاده مي كنند، مهمترين ابزار ارگانيك براي جلب بازديد كننده، بهبود سئو سايت جهت افزايش رتبه و بازديد وب سايت و بالا آمدن در صفحه اول نتايج جستجو گوگل است.

برندينگ مناسب توام با افزايش بازديد سايت و بهبود سئو رتبه و رنك الكسا، ورود بازديد كنندگان و تبديل آنها به مشتريان و در نتيجه رونق بيشتر كسب و كار را رقم ميزند. اگر به دنبال توسعه كسب و كارتان از طريق فروش اينترنتي و با كمترين هزينه و بازدهي بالا هستيد، بهره‌گيري از خدمات سئو حرفه اي متخصصين بازاريابي اينترنتي وب رمز در بهينه سازي و سئو وب سايت، انتخابي هوشمندانه  در جهت بهبود رتبه الكسا و ورودي گوگل بيشتر براي سايت و وبلاگ شماست. لازم به ذكر است در پروژه هاي طراحي وب سايت  وب رمز، علاوه بر ارائه مشاوره رايگان سئو، آخرين متد و ابزارهاي بهبود سئو وب سايت و افزايش بازديد سايت در كنار توليد محتوا بطور رايگان در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد كه شروع بسيار خوبي جهت افزايش بازديد واقعي و انجام سئو حرفه اي مي باشد.

 

سئو سايت چيست؟ 

سئو سايت به مجموعه اي از فعاليت ها گفته مي شود كه موجب بهبود رتبه ي سايت در گوگل و رفتن به صفحه ي اول نتايج آن مي شود. در اين صورت مشتريان به راحتي مي توانند سايت شما را پيدا كرده و از آن بازديد كنند. اين فعاليت ها، سئو را به دو دسته ي سئو داخلي و سئو خارجي تقسيم مي كند.

مزاياي سئو وب سايت

 

با توجه به اينكه بيش از 85 درصد ورودي بازديد وبسايت ها از طريق موتورهاي جستجو انجام مي پذيرد، جاي هيچ گونه شك و شبهه اي نيست كه يكي از مهمترين روش هاي افزايش بازديد سايت ، بهبود سئو  و بهينه سازي وب سايت مي باشد. اين موضوع آنجا اهميت بيشتري پيدا مي كند كه بدانيم عمده بازديد كنندگان ورودي از طريق موتورهاي جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت ديگر مي توانيم اميدوار باشيم بيشتر اين بازديد كنندگان قابليت تبديل به مشتري واقعي را دارا هستند. شايان ذكر است عوامل بسياري در نهايي كردن عمليات فروش موثر هستند كه تيم حرفه‌اي وب رمز توانايي دارد تا در قالب جلسات مشاوره ماركتينگ و فروش، كمك شاياني جهت ترسيم ساختار و هدفگذاري موفقيت كسب و كارتان در زمينه فروش آنلاين ارائه دهد. با توجه به هزينه كمتر بهبود سئو در مقابل ساير راه هاي بازاريابي و تبليغات، و همچنين بازدهي بالاي آن و قابليت سنجش روند و نتايج كار بطور شفاف، مي توان اذعان كرد بهترين سرمايه گذاري در زمينه تبليغات و بازاريابي در دنياي امروز ، بهره گيري از خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت است. از آنجا كه تاخير در شروع سئوي سايت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصيه ميكنيم همين امروز جهت افزايش بازديد سايت و مشاوره بهبود سئو، با كارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نماييد.

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

سفارش ساخت سايت

۱ بازديد

شركت سه سوت وب به عنوان يكي از شركت هاي شناخته شده در استان البرز در زمينه طراحي وب سايت ، طراحي و ساخت اپليكيشن هاي موبايل و همچنين سئو در كرج و بهينه سازي وب سايت با بكار گيري دانش روز و همچنين پرسنل متخصص در زمينه هاي ذكر شده آماده ارائه انواع خدمات طراحي وب سايت در كرج و در كل كشور مي باشد.

سفارش طراحي سايت در سه سوت وب مانند ديگر پروژه هاي طراحي وب سايت طي پروسه اي در بازه هاي زماني متفاوت به صورت گام به گام و كاملا برنامه ريزي شده جلو ميرود. مشتريان در طول انجام پروژه در جريان روند پيشرفت پروژه قرار خواهد گرفت. سفارش ساخت سايت در مراحل زير صورت ميگيرد:

بررسي نياز هاي وب سايت و خدماتي كه ارائه خواهد داد

اولين قدم در طراحي يك وب سايت كارآمد ، بررسي نيازهاي وب سايت ميباشد كه مستلزم اطلاع داشتن از خدماتي است كه وب سايت ارائه خواهد داد. اينكه وب سايت شما چه بخش هايي خواهد داشت طي جلسه اي كه قبل از عقد قرارداد صورت ميگيرد مشخص ميشود ؛ در اين جلسه مشتري تمامي نياز هاي خود را در پروپوزالي به صورت مكتوب ارائه ميكند و كارشناسان ما طبق تجربه اي كه در اين زمينه داشته اند، كسب و كار شما را تحليل كرده و يك پيشنهادات خود را بر اساس آناليز هاي صورت گرفته ارائه ميدهند. انتخاب فضاي ميزباني مناسب و نام دامنه اينترنتي (Domain) نيز در اين مرحله نهايي ميشود.

 

 طرح اوليه وب سايت

در مرحله دوم طرحي اوليه از شكل ظاهري وب سايت با توجه به نوع كسب و كار و همچنين نيازمندي هاي مشتري ارائه خواهد شد. در اين طرح مشتري ظاهر و تم كلي صفحات وب سايت مانند صفحه اصلي تماس با ما وبلاگ و... را مي بيند و در صورت عدم تمايل ميتواند تغييرات دل خواه خود را در طراحي كلي وب سايت اعمال كند و در غير اين صورت روند رو به جلوي پروژه ادامه خواهد داشت.

طراحي قالب كلي وب سايت

با توجه به طرح اوليه كه مورد تاييد مشتري قرار گرفته است طراحي قالب كلي و تمامي صفحات سايت آغاز ميشود. تا اين مرحله طراحان سه سوت وب با سليقه كلي مشتري به طور كامل آشنا شده اند؛ تجريه تخصصي خود را با اين سليقه درهم آميخته و قالب كلي وب سايت را طراحي ميكنند. پس از اتمام كار طرح كلي از نظر گرافيكي و بصري مورد تاييد كارفرما قرار ميگيرد.

كد نويسي

كد نويسي يكي از مهم ترين مراحل ايجاد يه وب سايت ميباشد .تيم برنامه نويسي سه سوت وب با تجربه اي چندين ساله در اين زمينه با استفاده از تكنولوژي و تمامي استانداردهاي روز دنيا ، كار برنامه نويسي وب سايت را انجام مي دهند.  با اتمام مرحله كد نويسي ،ميتوان گفت كه 90% از كار پروژه انجام شده است و وب سايت آماده تحويل است.

درج اطلاعات اوليه وب سايت

تصاوير مطالب و اطلاعات اوليه در اين مرحله در وب سايت درج ميشوند و شما ميتوانيد نمايي كلي از وب سايت را مشاهده كنيد.

تست وب سايت

در اين مرحله وب سايت توسط تيم فني سه سوت وب تست و بازنگري ميشود.تمامي خطاها و اشكالات احتمالي در اين مرحله مورد بررسي قرار ميگيرند.

تحويل وب سايت و آموزش كار با پنل

تحويل پروژه طي جلسه متشكل از يكي از اعضاي تيم فني سه سوت وب و مشتري صورت ميگيرد.در اين جلسه تمامي اطلاعات لازم جهت راه اندازي اوليه وب سايت به كارفرما انتقال خواهديافت. در اين جلسه كارفرما با تمامي امكانات وب سايت و نحوه كار با پنل مديرتي آن آشنا خواهد شد.

پشتيباني

در تمامي پلن ها و قرارداد هاي شركت سه سوت وب نسبت به نوع پروژه امكان پشتيباني به مدت زمان مشخص به صورت رايگان لحاظ شده تا كارفرمايان در آغاز كار خود با خيالي راحت به كار خود ادامه دهند . تيم پشتيباني سه سوت وب در كمترين زمان به درخواست هاي مشتريان خود رسيدگي و ترتيب اثر خواهد داد.

 

طراحي انواع وب سايت در كرج

شركت ها ، موسسات و كسب و كارهاي واقع در كرج و استان البرز مي توانند در صورت تمايل جلسات مشاوره اي را با كارشناسان سه سوت وب داشته باشند تا با كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي وب سايت و سئو سايت در كرج انتخاب هوشمندانه اي نسبت به انتخاب كارگزار مناسب براي پيشبرد اهداف خود داشته باشند .

شركت سه سوت وب مفتخر است ، بتواند ارائه دهنده بهترين راهكارهاي تحت وب به شركت ها و كارفرمايان در كرج و ديگر شهرها و استان هاي كشور باشد.

 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

https://3sotweb.com/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

سئو سايت در تهران

۱ بازديد

سئو سايت تهران يا بهينه سازي براي موتور هاي جستجو كار بسيار سخت و طاقت فرسايي است. بسياري از حتي سئوكاران حرفه اي اين حيطه را يك علم ناشناخته ميدانند و بارها افراد بزرگي در اين حيطه اذعان كرده اند كه سئو داراي زواياي بسيار پنهان و ناشناخته اي است كه هيچكس نميتواند در مورد آن اظهار نظر قطعي كند.

بعضي از بازاريان به علم seo به عنوان يك چالش دوست داشتني مي‌نگرند و برخي ديگر از آن به عنوان يك سد ترسناك ياد ميكنند. در هرحال موضوعي كه بايد بدانيد اين است كه هر بازارياب فعال در وب و هرشخصي كه علاقه به فعاليت در دنياي آنلاين دارد، بايد به طور كلي با سئو و بهينه سازي سايت آشنا باشد. شما با استفاده از گروه متخصص سئو سايت در تهران اين كار را انجام دهيد.

موتورهاي جستجو چگونه كار مي كنند؟ 

موتورهاي جستجو توسط ربات ها محتويات صفحات سايت ها را خزش مي كنند و بعضي اطلاعات آنها را در ديتابيس خود ذخيره مي كنند. در حين اين كار توسط فاكتورهايي صفحات را براي هر كلمه و عبارت رتبه بندي مي كنند و به هر صفحه و سايت امتياز خاصي مي دهند. وقتي كاربر عبارتي را سرچ كرد در كسري از ثانيه اطلاعات جمع آوري شده خود را به كاربر نشان مي دهد.

منابع معتبر آموزش سئو به معناي واقعي

به طور كلي مفاهيم پايه سئو هميشه ثابت است اما جزييات آن بسيار دستخوش تغييرات ميشود كه هدف از اين تغييرات، بهبود فعاليت ربات هاي گوگل است. سايت هاي بزرگ انگليسي زباني در سطح وب وجود دارند كه به خوبي و پس از هر بار تغييرات، تغييرات را اطلاع مخاطبان ميرسانند. از جمله اين سايت ها ميتوان به موارد پايين اشاره كرد.

 Moz

 وبلاگ سايت HubSpot

 Search Engine Land

Backlinko

 MatthewBarby.com

 SEOnick

 

سئو و بازاريابي اين باند يا ربايشي

بازاريابي ربايشي و بازاريابي درونگران نوعي از بازاريابي است كه بر خلاف بازاريابي برونگرا، در آن مشتري به دنبال فروشنده است. سئو و بازاريابي درونگرا به شدت با يكديگر رابطه دارند، اين ارتباط با استفاده از محتوا صورت ميگيرد.
يك استراتژيست بازاريابي حرفه اي دقيقا ميداند كه اين دو كجا بايد در كنار يكديگر قرار گيرند.

 

مفاهيم سئوي داخلي

سئو داخلي (on page seo) سايت آن قسمتي است كه شما دائما روي آن فعاليت داريد و افسار آن را به دست داريد. اين قسمت همان قسمتي است كه موتور جستجو از سايت شما برداشت ميكند و پس از رتبه دهي به آن، با نام شما به مخاطب معرفي ميكند:
•  متا تگ‌ ها
• آدرس ها
alt • تصاوير
• لينك داخلي
• زبان نشانه گذاري
• معماري كلي سايت
• نقشه‌هاي XML

 

مفاهيم سئوي خارجي سايت

سئو خارجي سايت (off page seo) را ميتوان سخت ترين قسمت سئو دانست. بسياري از جريمه سايت ها توسط گوگل در اشتباهات اين قسمت از سئو اتفاق مي افتد و اين دقيقا همانجايي است كه بسياري از دانش آموزان تازه كار سئو را دلسرد ميكند.
سئو خارجي اغلب مربوط به اعتبار شما در دنياي وب و دنياي مجازي است و مهم ترين قسمت لينك بيلدينگ است. يك فرد مسلط به سئو بايد به خوبي با سئو خارجي آشنا باشد. سئو خارجي تأثير زيادي در رتبه سئو سايت ها دارد.

الگوريتم هاي گوگل

با الگوريتم ها آشنا شويد. هركدام از الگوريتم هاي گوگل داراي يك وظيفه هستند و به جمع كلي آن ها باغ وحش گوگل ميگويند. از جمله الگوريتم هاي مهم گوگل ميتوان به پاندا، پنگوئن و كبوتر اشاره كرد. حالا شايد بهتر متوجه شده باشيد كه چرا باغ وحش؟!

آناليز سئو وبسايت در تهران

همانطور كه گفته شد، آناليز رقبا بخش مهم از روند سئو يك سايت است كه يك فرد علاقه مند به سئو بايد به خوبي با آن آشنا باشد، ما سئو سايت در تهران و  آناليز سايت را براي همشهريان تهراني و غيرتهراني انجام خواهيم داد. براي چيدن يك استرتژي خوب در سئو، بايد به خوبي با آناليز آشنا باشيد.
پس از انجام يك آناليز بايد بتوانيد جواب سؤال هاي زير را بدهيد:

رقيب يا رقباي اصلي كدام ها هستند؟
• ترافيك دريافتي رقبا چقدر است؟
• كلمات كليدي رقبا كدام اند؟
• در كدام شبكه هاي اجتماعي فعاليت دارند؟
• استراتژي هاي آنان چيست؟

 

 

كلمه كليدي : طراحي سايت در تهران

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 

سفارش ساخت لوگو

۲ بازديد

كدام يك از انواع لوگو و آرم براي برند شما مناسب است؟

وقتي تمايز محصولات و خدمات دشوار است، يك سمبل مي‌تواند عنصر مركزي ارزش ويژه برند، با همان ويژگي اصلي براي تمايز يك برند باشد. لوگو، سمبلي براي توصيف يك سازمان نيست، در واقع لوگو يك عنصر مشخص است كه به رويكرد‌ها و ارزش‌هاي آن سازمان برمي‌گردد.
در واقع لوگو يك جزء كليدي از هويت برند به حساب مي‌آيد، به طوري‌كه باعث بازشناسي سريع يك برند مي‌شود. از آنجا كه لوگو‌ها ارتباط تصويري برقرار مي‌نمايند، اين قابليت را دارد تا محدوديت‌هاي زباني و مرز‌هاي بين المللي را از بين ببرد. بايد توجه كرد از ميان اجزاي بصري و نمادين برند، لوگو برجسته‌ترين جزء برند براي ارتباط با مشتري است.
درايران نيز چند سالي است شركت هايي، همچون ايده پردازان، آرمكده و .. به صورت تخصصي طراحي هويت برند انجام مي‌دهند و استاندارد‌هاي بين المللي همچون نسبت طلايي و روانشناسي گشتالت را در ايده‌هاي لوگو برند‌ها رعايت مي‌نمايند.

مزاياي داشتن لوگو براي يك برند چيست؟

لوگو مي‌تواند مواقعي كه محدوديت و فشار زماني داريم به جاي نام يك برند به كار برده شود و همچنين براي سرعت در يادآوري برند استفاده شود. در اين مقاله به مزاياي سفارش ساخت لوگو مي پردازيم.

انواع لوگو

اگر چه خلاقيت را نمي‌توان در چارچوب دسته بندي‌ها محدود كرد و لوگو‌هايي وجود دارند كه ويژگي چندين دسته را يك جا دارند؛ اما براي درك عميق‌تر مساله، مي‌توان تمامي انواع لوگو‌ها را در شش دسته لوگوي نوشتاري، تصويري، حرف نماد، انتزاعي، كاركتر‌ها و تركيبي تقسيم‌بندي كرد.

 لوگوي نوشتاري (لوگو تايپ يا لوگوي متني)
در اين سبك نام برند به صورت ساده، كاملا خوانا و با فرمي خاص نوشته مي‌شود تا نام برند در ذهن بيننده نقش ببندد. مهم‌ترين اصل در طراحي لوگوتايپ يا لوگوي متني خوانايي و سهولت در شناسايي و تشخيص آن است، به طوري كه طرح لوگوتايپ در ابعاد كوچكتر مانند كارت ويزيت هم به آساني قابل خواندن و تشخيص باشد.
در واقع در لوگوتايپ خوانايي بر زيبايي و خلاقيت اولويت دارد. از جمله برند‌هايي كه از لوگوي نوشتاري براي معرفي خود استفاده كردند مي‌توان به «كوكاكولا»، «اسكايپ»، «سوني»، «سامسونگ»، «نوكيا» اشاره كرد و همچنين مي‌توان از لوگوي برند «يك و يك» نيز به عنوان يكي از لوگو‌هاي نوشتاري ايراني نام برد.

در چه مواردي از لوگوي نوشتاري يا لوگوتايپ استفاده مي‌شود:در مواردي كه شما يك كسب و كار جديد داريد و نيازمند مطرح شدن نام خود هستيد، با سفارش ساخت لوگو   طراحي نام برند شما در قالب يك فونت طراحي شده خوانا و زيبا، نام برند شما را فراگير خواهد كرد. در مواردي كه شما صاحب يك كسب و كار كوچك هستيد استفاده از لوگوي نوشتاري مي‌تواند راهي كم هزينه و ساده براي شناسايي شما به مشتريان باشد.

 لوگوي تصويري (پيكتوگرام)
لوگوي تصويري يكي از انواع سبك‌هاي لوگو است كه به آن پيكتوگرام نيز مي‌گويند. در اين نوع طراحي لوگو از تصويري استفاده مي‌شود كه بازتاب دهنده و نمودي از ويژگي‌هاي شركت و يا محصولي خاص از آن شركت يا برند باشد. در واقع لوگو‌هاي تصويري، تصاويري هستند كه وقتي به آن برند فكر مي‌كنيد يا اسم آن برند را مي‌شنويد، به ذهن شما مي‌رسند. هر چند لوگوي تصويري يكي از رايج‌ترين انواع لوگوي برند مي‌باشد، اما طراحي آن نيازمند تخصص وتجربه بالا طراحان و درك عميق آنان از مشخصه‌هاي اساسي شركت و محصولات آن دارد.
از جمله برند‌هايي كه لوگوي تصويري را براي معرفي خود استفاده مي‌كنند ميتوان به «اپل»، «توييتر»، «اندرويد» و «پژو» اشاره كرد. به اين نكته توجه داشته باشيد در مواردي كه مخاطبان شما از كشوري باشد كه امكان برقراري ارتباطي زباني با آن ميسر نيست استفاده از لوگوي تصويري گزينه مناسبي براي برقراري يك زبان مشترك با آنان محسوب مي‌شود.

 لوگوي انتزاعي (آبستركت)
لوگوي انتزاعي يك نوع خاص از لوگو تصويري به شمار مي‌رود و در طراحي اين نوع از لوگو به جاي استفاده از يك تصوير قابل تشخيص از يك شكل هندسي انتزاعي براي شناساندن كسب و كار استفاده مي‌شود، به همين دليل از آنجايي كه تصوير به كار گرفته شده در لوگوي انتزاعي تصويري عيني نيست، ممكن است مخاطب در نگاه اول متوجه مفهوم آن نشود.
برخلاف ديگر لوگو‌ها كه روي مفهوم خاصي تمركز مي‌كنند لوگو‌هاي انتزاعي بدون در نظر گرفتن مفهوم فرهنگي خاصي، تنها با استفاده از اشكال هندسي و از طريق فرم و رنگ مفهوم و احساسات برند خود را نشر مي‌دهد. از جمله برند‌هايي كه از لوگوي انتزاعي استفاده مي‌كنند مي‌توان به «آديداس»، «نايك» و «پپسي» اشاره كرد.

 لوگوي حرف نماد (مونوگرام)
اين سبك از طراحي لوگو مناسب كسب و كار‌هايي است كه نامي طولاني دارند و شامل چندين كلمه مي‌شوند. در طراحي لوگو با استفاده از مونوگرام براي خوانايي بهتر و ساده‌سازي در طراحي تنها از از يك يا چند حرف اختصاري اول نام آن برند در لوگو استفاده مي‌شود. به عبارت ديگر استفاده از فقط چند حرف به عنوان علامت تجاري، اثرگذاري بسياري در بهينه‌سازي برند شركت‌هايي دارد كه نام طولاني دارند.
سادگي و تنوع زياد اين شيوه از طراحي باعث شده كه بسياري از برند‌هاي معروف و شركت‌هاي تازه تاسيس اقدام به طراحي لوگوي برند خود با استفاده از مونوگرام بپردازند؛ از جمله برند‌هايي كه اين نوع طراحي را براي لوگو شركت خود استفاده كرده‌اند مي‌توان به «ال جي»، «اچ پي»، «مكدونالد»، «زارا» و «ديجي كالا» اشاره كرد.

لوگوي كاراكتر‌ها (ماسكوت)
لوگو‌هايي هستند شامل يك شخصيت مصور كارتوني، داراي رنگ‌هاي گوناگون و هميشه سرگرم كننده هستند. در واقع يك راه عالي براي يك شخصيت سخنگو براي برند شما مي‌باشند. لوگو كاراكتر‌ها مجموعه‌اي از خصوصيات انساني هستند كه به يك نام تجاري نسبت داده مي‌شوند و مصرف كننده مي‌تواند با آن ارتباط برقرار كنند و متشكل از يك شخصيت مصور كارتوني، با رنگ‌هاي گوناگون، متنوع و سرگرم كننده‌اند.
طراحي اين نوع از لوگو‌ها براي شركت‌هايي كه مايل به ايجاد يك فضاي سالم و با جذابيت براي خانواده‌ها و كودكان مي‌باشند، بسيار عالي هستند كه از جمله اين كسب و كار‌ها مي‌توان به شركت‌هاي خدماتي، تيم‌هاي ورزشي و برند‌هاي غذايي اشاره كرد. به شخصيت مرد در طراحي لوگوي مواد غذايي KFC و شخصيت ميمون در لوگوي چي‌توز از نمونه‌هاي استفاده از لوگوي كاركتر‌ها به شمار مي‌روند.

لوگوي تركيبي (تركيب تصوير و نوشتار)
اين سبك از لوگو‌ها متشكل از نام كمپاني و بخش گرافيكي بوده و در مواردي كه متن و عكس هر كدام به تنهايي براي رساندن مفهوم برند كفايت نكند، استفاده مي‌شوند. لوگو‌هاي تركيبي را از لحاظ تركيب بخش تصويري با متن مي‌توان در دو دسته زير تقسيم‌بندي نمود:
لوگو‌هاي تركيبي در هم آميخته و لوگو‌هاي تركيبي مستقل از هم.
در لوگو تركيبي‌هاي در هم آميخته، متن و بخش گرافيكي يا نمادين لوگو به نحوي در هم آميخته شده‌اند كه حذف هر كدام از آن‌ها باعث نامفهوم بودن و ناقص‌شدن برند مي‌شود، در صورتيكه لوگو‌هاي گرافيكي مستقل از هم، بخش متني به صورت جدا از آيكن مي‌باشد و متصل به بخش گرافيكي نيستند.

و درآخر براي شناساندن يك كسب و كار لوگو نقش مهمي را ايفا ميكند كه سفارش ساخت لوگو به يك گروه حرفه اي ساخت لوگو در چگونه ديده شدن شما كمك ميكند.

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

 

 

سايت هاي ساخت لوگو

۲ بازديد

در اين قسمت چند سايت عالي براي سايت هاي ساخت لوگو را معرفي ميكنيم :

لوگاستر (فارسي)

اين سايت كه از فونت هاي فارسي نيز پشتيباني مي كند جزو يكي از سايت هاي ساخت لوگو رايگان است هر چند برخي امكانات آن رايگان مي باشد. اين وبسايت كار طراحي لوگو را براي شما راحت مي كند. روند طراحي در آن بسيار آسان است و نياز به آموزش خاصي ندارد. 

جزو يكي از سايت هاي ساخت لو گو

Logo Genie -logogenie.net-

Logo Genie يكي از سايت هاي شناخته شده در ايجاد آرم هاي جذاب آنلاين است. اين سايت يك رابط بسيار كاربر پسند و آسان براي استفاده فراهم مي كند. فقط دسته را انتخاب كنيد، در نام شركت خود قرار دهيد مي توانيد بسياري از آرم ها را آماده كنيد.

هنگامي كه يك آرم خاص را انتخاب مي كنيد، مي توانيد آن را حتي بيشتر، هر مورد خود را سفارشي. تغيير رنگ، جهت گيري، اضافه كردن برخي از گراديان و درخشش تا زماني كه شما از آن راضي شويد تغيير دهيد. اكنون شما آماده دانلود آرم بسيار جذاب طراحي شده توسط خودتان هستيد.

لوگو آنلاين (OnlineLogoMaker)

به نظر مي رسد يكي از بهترين سايت هاي ساخت لوگو و گرفتن آن به صورت واقعا رايگان باشد. ويژگي خوب اين سايت اين است كه شما مجبور نيستيد يك حساب كاربري براي طراحي و دانلود لوگو ايجاد كنيد.

شما مي توانيد تصوير مناسب را از طيف وسيعي از تصاوير موجود در دسته هاي مختلف انتخاب كنيد يا يك تصوير سفارشي را آپلود كنيد. نام تجاري خود را قرار دهيد، رنگ، تراز، اندازه، نسبت و آرم خود را آماده كنيد. نتايج فوق العاده فقط با صرف چند دقيقه آنلاين بودن.

لوگوهاي رايگان (TheFreeLogoMakers)

اين سايت يك رابط كاربري بسيار ساده و نوعي از الگوهاي طراحي محدود را براي انتخاب تهيه مي كند. با اين حال، با صرف اندكي وقت به لوگويي با هويت دست مي يابيد. گرچه گرفتن لوگو شما رايگان است، با پرداخت هزينه هاي دلخواه، مي توانيد از گرافيك بالا بر روي لوگوي خود در ۸ اندازه مختلف در قالب شفاف استفاده كنيد.

اين ممكن است يك گزينه واقعا خوب باشد اگر واقعا دوست داريد آنچه را كه در ويرايشگر خود انجام دهيد و آن را دوست داشته باشيد. به غير از اين، مي توان فقط با ۱۹ دلار يك طراح گرافيك را استخدام كرد كه مي تواند مفاهيم منحصر به فرد را به طرح هاي بسيار جذاب تبديل كند. بنابراين سايت هاي ساخت لوگو رايگان انواع گزينه هايي مانند آرم هاي رايگان، بردار و سفارشي را فراهم مي كند. اين براي هر كسي كه داراي بودجه كمي است ، اما ميخواهد لوگوي شخصي براي كسب و كار خود طراحي كند، ارزشمند است.

   باغ لوگو (logogarden)

Logo Garden با استفاده آسان ويرايشگر DIy امكان ايجاد آرم هاي خيره كننده را فراهم مي كند. من جلوه هاي پاياني متاليكي و اثرات نمادين ويژه اي كه سايت فراهم مي كند را دوست داشتم. شما مي توانيد اين جلوه ها را همانطور كه در قسمت بالا سمت راست به نام “Effects Symbol” نشان داده شده است مورد استفاده قرار دهيد:

بنابراين اين سايت تجربه كاربري منحصر به فردي را همراه با اثرات سايه، منعكس كننده پستي بلندي ها، درخشش و غيره فراهم مي كند. اثرات نماد مانند غنائم و مدال باعث مي شود كه لوگوي شما جدا و كاملا عالي باشد. پس از اينكه شما از طراحي خود راضي شديد، مي توانيد ثبت نام كنيد و يك لينك دانلود فوري براي لوگوي خود دريافت كنيد.

 لوگو طراحي تصوير (logodesignengine)

بر خلاف سايت هاي ديگري كه براي ويرايش لوگوها يك ويرايشگر كامل ارائه مي دهند، اين سايت گزينه هاي بسيار محدودي را ارائه مي دهد. احساس كردم كه جستجو براي يك تصوير نيز خسته كننده بود زيرا فقط پنج عكس را در يك صفحه نمايش مي دهد. بنابراين، نياز به ادامه پريدن اغلب به صفحات ديگرضروري است.

اين سايت با وجود ارائه گزينه هاي محدود، مي تواند مفيد باشد مخصوصا براي برخي از افرادي كه نمي خواهند از هماهنگي، چرخش و ساير گزينه ها استفاده كنند و فقط مي خواهند آرم را بسيار سريع برداشت كنند. هنگامي كه يك لوگو را ايجاد مي كنيد، مي توانيد بدون ثبت نام آن را دانلود كنيد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/