چرا نياز به ساخت سايت براي هتل داريد؟

۳ بازديد

 

 يكي از بخش‌هاي مهمي كه باعث موفقيت در هر كسب و كاري اينترنتي و كسب و كار در فضاي فيزيكي مي‌شود تمركز روي بازاريابي مي‌باشد. هتل‌ها و اماكن تفريحي نيز از آن دسته از مشاغلي هستند كه اگر نتوانند به خوبي از اصول بازاريابي براي جذب مشتري بيشتر استفاده كنند قادر به سود دهي هاي بالا و كسب درآمد نخواهند بود.

همه ساله در آغاز سال نو و ايام مناسبتي ديگر بهانه‌هاي مختلفي براي سفر كردن افراد وجود دارد كه در اولين اقدام به دنبال يافتن هتل مناسبي خواهند بود. اگر شما داراي يك هتل هستيد مي‌توانيد با طراحي سايت هتل و تمركز روي سئو آن فرد، را به مشتري هتل خود تبديل كرده و چند شب ميزبان وي باشيد. اينجاست كه بازاريابي اينترنتي باعث مي‌شود بهترين نتيجه را براي جذب مشتري بگيريد.

چرا طراحي سايت هتل از اهميت بالايي برخوردار است؟


اين روزها استفاده از موبايل باعث شده تا اينترنت در هر جايي در دسترس افراد قرار گرفته و براي كوچكترين چيزي هم از اينترنت استفاده كنند. طراحي يك سايت هتل، باعث معرفي هتل شما به بازديدكنندگان و همچنين رزرو آنلاين هتل مي‌شود تا مشتري با خيالي آسوده مكان سفر خود را مشخص نمايد.

يك سايت هتل مي‌تواند از امكانات زير برخوردار باشد.

●    رزرو آنلاين هتل براي اينكه مشتري قادر باشد پيش از شروع سفر اتاق دلخواه خود را رزرو كند
●    قرار دادن بخش گالري و اسلايد تصاوير در طراحي سايت هتل براي شناخت بهتر و دقيق‌تر اتاق‌هاي هتل
●    قرار دادن بخشي براي معرفي انواع اماكن اقامتي
●    نمايش آدرس و مشخصات هتل روي نقشه گوگل با قابليت نمايش سايت
●    ليست قيمت واحدهاي اقامتي در طراحي سايت هتل
●    معرفي تاريخچه هتل به طور كامل
●    قرار دادن انواع روش‌هاي ارتباطي آنلاين و آفلاين براي رزرو هتل و ارتباط با مشتري
●    امكان ارائه پنل كاربري با قابليت افزودن اتاق به ليست علاقه‌مندي
●    امكان نقد و بررسي هتل پس از خروج مشتري از هتل

اما براي اينكه بتوانيد مشتريان بيشتري را جذب كنيد بهتر است تا علاوه بر هتل، به معرفي مكان‌هاي گردشگري هر شهر نيز بپردازيد. به عنوان نمونه اگر يك شهر توريستي مثل كيش را در نظر بگيريم كه هتل‌هاي متعدد در آن وجود دارد، بهتر است هتلي كه داراي سايت مي‌باشد به معرفي مراكز خريد، مكان‌هاي گردشگري و ساير موارد مربوط به حوزه گردشگري كيش بپردازد. اين كار باعث مي‌شود كه كساني كه به دنبال تحقيق براي جاذبه‌هاي گردشگري هستند با هتل آشنا شوند. علاوه بر اين نزديكي هتل با مراكز ديدني يكي از مزاياي خوب براي جذب بيشتر مهمان است كه به اين طريق مي‌توانيد فاصله هتل خود را از مراكز مهم مشخص كنيد.

نكات مهم در طراحي سايت هتل

●    براي بازديدكننده مشخص كنيد كه چرا بايد شما را انتخاب كنند
●    در استفاده از تصاوير دقت داشته باشيد
●    با برگزاري تور سعي كنيد كه در كنار ارائه مكان اقامتي،‌ افرادي كه علاقه‌مند به تور هستند را جذب كنيد
●    امكان پرداخت ريالي را در هتل خود براي مسافران داخلي و خارجي فراهم كنيد


منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

كلمه كليدي

طراحي سايت هتل

مکالمه و لغات کاربردی انگلیسی هنگام ورود و پذیرش هتل

در ادامه مکالمه ای معمولی بین پذیرش هتل در هتل گراند وودوارد و یک میهمان را میخوانیم. در ادامه مکالمه ای معمولی برای اموراتی مثل رزرو کردن، تحویل مدارک و تحویل اتاق را خواهید خواند. آموزش مکالمه هتل

رزرو کردن

Receptionist: Good morning. Welcome to the Grand Woodward Hotel.

پذیرش: صبخ بخیر. به هتل گراند وودوارد خوش آمدید. بهترین کپشن های انگلیسی اینستاگرام

Client: Hi, good morning. I’d like to make a reservation for the third weekend in September. Do you have any vacancies?

مشتری: سلام صبح بخیر. میخوامبرای هفته سوم سپتامبر رزرو کنم. جای خالی دارین؟ آموزش زبان به کودکان همراه با بازی و سرگرمی

R: Yes sir, we have several rooms available for that particular weekend. And what is the exact date of your arrival?

پ: برای آن آخر هفته چندین اتاق داریم. و تاریخ دقیق ورود شما چه روزیه؟

C: The 24th.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.