سفارش ساخت سايت

۲ بازديد

شركت سه سوت وب به عنوان يكي از شركت هاي شناخته شده در استان البرز در زمينه طراحي وب سايت ، طراحي و ساخت اپليكيشن هاي موبايل و همچنين سئو در كرج و بهينه سازي وب سايت با بكار گيري دانش روز و همچنين پرسنل متخصص در زمينه هاي ذكر شده آماده ارائه انواع خدمات طراحي وب سايت در كرج و در كل كشور مي باشد.

سفارش طراحي سايت در سه سوت وب مانند ديگر پروژه هاي طراحي وب سايت طي پروسه اي در بازه هاي زماني متفاوت به صورت گام به گام و كاملا برنامه ريزي شده جلو ميرود. مشتريان در طول انجام پروژه در جريان روند پيشرفت پروژه قرار خواهد گرفت. سفارش ساخت سايت در مراحل زير صورت ميگيرد:

بررسي نياز هاي وب سايت و خدماتي كه ارائه خواهد داد

اولين قدم در طراحي يك وب سايت كارآمد ، بررسي نيازهاي وب سايت ميباشد كه مستلزم اطلاع داشتن از خدماتي است كه وب سايت ارائه خواهد داد. اينكه وب سايت شما چه بخش هايي خواهد داشت طي جلسه اي كه قبل از عقد قرارداد صورت ميگيرد مشخص ميشود ؛ در اين جلسه مشتري تمامي نياز هاي خود را در پروپوزالي به صورت مكتوب ارائه ميكند و كارشناسان ما طبق تجربه اي كه در اين زمينه داشته اند، كسب و كار شما را تحليل كرده و يك پيشنهادات خود را بر اساس آناليز هاي صورت گرفته ارائه ميدهند. انتخاب فضاي ميزباني مناسب و نام دامنه اينترنتي (Domain) نيز در اين مرحله نهايي ميشود.

 

 طرح اوليه وب سايت

در مرحله دوم طرحي اوليه از شكل ظاهري وب سايت با توجه به نوع كسب و كار و همچنين نيازمندي هاي مشتري ارائه خواهد شد. در اين طرح مشتري ظاهر و تم كلي صفحات وب سايت مانند صفحه اصلي تماس با ما وبلاگ و... را مي بيند و در صورت عدم تمايل ميتواند تغييرات دل خواه خود را در طراحي كلي وب سايت اعمال كند و در غير اين صورت روند رو به جلوي پروژه ادامه خواهد داشت.

طراحي قالب كلي وب سايت

با توجه به طرح اوليه كه مورد تاييد مشتري قرار گرفته است طراحي قالب كلي و تمامي صفحات سايت آغاز ميشود. تا اين مرحله طراحان سه سوت وب با سليقه كلي مشتري به طور كامل آشنا شده اند؛ تجريه تخصصي خود را با اين سليقه درهم آميخته و قالب كلي وب سايت را طراحي ميكنند. پس از اتمام كار طرح كلي از نظر گرافيكي و بصري مورد تاييد كارفرما قرار ميگيرد.

كد نويسي

كد نويسي يكي از مهم ترين مراحل ايجاد يه وب سايت ميباشد .تيم برنامه نويسي سه سوت وب با تجربه اي چندين ساله در اين زمينه با استفاده از تكنولوژي و تمامي استانداردهاي روز دنيا ، كار برنامه نويسي وب سايت را انجام مي دهند.  با اتمام مرحله كد نويسي ،ميتوان گفت كه 90% از كار پروژه انجام شده است و وب سايت آماده تحويل است.

درج اطلاعات اوليه وب سايت

تصاوير مطالب و اطلاعات اوليه در اين مرحله در وب سايت درج ميشوند و شما ميتوانيد نمايي كلي از وب سايت را مشاهده كنيد.

تست وب سايت

در اين مرحله وب سايت توسط تيم فني سه سوت وب تست و بازنگري ميشود.تمامي خطاها و اشكالات احتمالي در اين مرحله مورد بررسي قرار ميگيرند.

تحويل وب سايت و آموزش كار با پنل

تحويل پروژه طي جلسه متشكل از يكي از اعضاي تيم فني سه سوت وب و مشتري صورت ميگيرد.در اين جلسه تمامي اطلاعات لازم جهت راه اندازي اوليه وب سايت به كارفرما انتقال خواهديافت. در اين جلسه كارفرما با تمامي امكانات وب سايت و نحوه كار با پنل مديرتي آن آشنا خواهد شد.

پشتيباني

در تمامي پلن ها و قرارداد هاي شركت سه سوت وب نسبت به نوع پروژه امكان پشتيباني به مدت زمان مشخص به صورت رايگان لحاظ شده تا كارفرمايان در آغاز كار خود با خيالي راحت به كار خود ادامه دهند . تيم پشتيباني سه سوت وب در كمترين زمان به درخواست هاي مشتريان خود رسيدگي و ترتيب اثر خواهد داد.

 

طراحي انواع وب سايت در كرج

شركت ها ، موسسات و كسب و كارهاي واقع در كرج و استان البرز مي توانند در صورت تمايل جلسات مشاوره اي را با كارشناسان سه سوت وب داشته باشند تا با كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي وب سايت و سئو سايت در كرج انتخاب هوشمندانه اي نسبت به انتخاب كارگزار مناسب براي پيشبرد اهداف خود داشته باشند .

شركت سه سوت وب مفتخر است ، بتواند ارائه دهنده بهترين راهكارهاي تحت وب به شركت ها و كارفرمايان در كرج و ديگر شهرها و استان هاي كشور باشد.

 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

https://3sotweb.com/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.