طراحي آرم و لوگو

۳ بازديد

شما براي اين‌كه زيباترين طراحي آرم و لوگو را دريافت كنيد بايد به متخصصان و طراحاني كه در اين زمينه حرفه‌اي هستند مراجعه نماييد. آن‌ها مي‌توانند به‌صورت بسيار تخصصي يكي از انواع لوگوهاي مورد نظر شما را طراحي كرده و در صورتي‌كه از آن رضايت نداشتيد آن را تغيير دهند. طراحان لوگو كه در شركت راياماركتينگ فعاليت مي‌كنند به‌خوبي به اصول طراحي لوگو پايبند هستند و به همين دليل بهترين و زيباترين لوگوها را طراحي مي‌نمايند. برخي از مهم‌ترين نكاتي كه آن‌ها زمان سفارش طراحي لوگو درنظر دارند و به آن عمل مي‌كنند عبارت است از :

طراحي ساده لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهايي كه به‌سختي طراحي مي‌شوند، از آنجايي كه جزئيات زيادي دارند در ذهن هم ماندگاري خوبي نخواهندداشت. بنابراين هرگز زمان نبايد صرف طراحي لوگو پيچيده و دشوار شود. لوگوهايي كه ساده هستند جذابيت بيشتري نياز دارند و افراد هم به‌راحتي آن‌ها را در ذهن ثبت مي‌كنند. در واقع يكي از نكاتي كه در اينجا وجود دارد و شايد بسياري از شما به‌خوبي آن را درنظر نداشته‌باشيد، اين است ك طراحي آرم و لوگو ساده دشواري‌هاي ويژه و خاصي دارد.

آن دسته از طرح‌هايي كه ساده هستند نشان‌دهنده اين است كه طراح حرفه‌اي دارند طراح بر اساس شغل و كسب و كاري كه مشتري و يا كاربر دارد بهترين طراحي برند و لوگو را كه با كسب و كار او مطابقت دارد طراحي خواهدكرد. طراحان لوگو كه در شركت ام تي رويال فعاليت مي‌كنند به‌خوبي با انواع نكاتي كه ساده بودن طرح را افزايش مي‌دهد آشنا هستند. بنابراين بهتر است براي طراحي لوگو موردنظر خود به آن‌ها اعتماد داشته‌باشيد.

2. سايز لوگو به‌عنوان يك عامل مهم :

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه بايد در طراحي لوگو يا آرم رعايت شود و طراح آن را به ياد دارد، اين است كه لوگو بايد در سايزهاي متنوعي توليد و طراحي شود. تنها در اين‌صورت زيباي بيشتري دارد. برخي از كسب و كارها به دليل خاص بودن بايد لوگوهايي در اندازه بزرگ داشته‌باشند و برخي از آن‌ها هم بايد اندازه‌هايشان كوچك باشد. به هرصورت بايد كيفيت لوگو بسيار عالي باشد تا به‌خوبي درصورت بزرگ شدن هم كيفيت لازم را در آن مشاهده كنند.

طراحاني كه هريك از انواع لوگوها را طراحي مي‌كنند از بهترين و به‌روزترين سيستم‌ها و نرم‌افزارها استفاده مي‌نمايند. به همين دليل كيفيت تصاوير لوگوها بسيار عالي و بي‌نظير است. اندازه لوگوها بايد متفاوت باشد تا كاربر هريك از آن‌ها را كه نياز دارد مورد استفاده قرار دهد. اين مسئله براي مشتري داراي اهميت بسيار زيادي است و به آن توجه ويژه‌اي نشان مي‌دهد. بنابراين طراحان راياماركتينگ هم به اين مورد توجه بسيار زيادي دارند تا رضايت كاربر را افزايش دهند.

3. نسبت طول و عرض لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهايي كه باريك و يا بلند هستند، همچنين آن لوگوهايي كه پهن و كوتاه هستند از نظر بصري تا حد زيادي گيج كننده مي‌شوند. ايجاد تعادل بين عرض و طول لوگو يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين نكاتي است كه بايد زمان طراحي لوگو يا آرم به آن توجه شود. تنها در اين صورت كاربران از لوگو طراحي شده خود نهايت رضايت را دارند. اينكه لوگو تنها با استفاده از اشكال هندسي طراحي شود اهميت ندارد، بلكه بايد به استاندارد بودن آن هم توجه بسيار زيادي شود.

از جمله بهترين لوگوهايي كه تاثير زيادي هم روي نگاه بيننده‌ها دارد لوگوهاي مربع و يا دايره شكل است. اين لوگوها را شما به‌راحتي در ذهن خود مي‌سپاريد و اگر فونت هم درون آن‌ها به‌كار برده شود جذابيت و زيبايي بيشتري دارد. بنابراين بهتر است به اين مورد مهم هم دقت بسيار زيادي شود. تمامي طراحان لوگو كه در شركت راياماركتينگ فعاليت دارند به اين نكته مهم حساسيت زيادي نشان مي‌دهند. رضايت كاربر در اين شركت داراي اهميت بسيار زيادي است و بر همين اساس به تمامي خواسته‌هاي كاربر براي طراحي لوگو اهميت داده مي‌شود.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.