طراحي سايت حرفه اي

۵ بازديد

 

صرفا سفارش و طراحي سايت حرفه اي  به خودي خود كافي نيست. متأسفانه در بسياري از موارد در ايران مي بينيم كه  هزينه اي هنگفت جهت طراحي سايت صرف مي شود اما به دليل عدم آگاهي و يا مشخص نبودن مسيرحركت اين وب سايت حرفه اي نه تنها موفق نمي شود بلكه حتي در مواردي شروع به كار نمي كند.سايت حرفه اي نيازمند داشتن مسيري حرفه اي جهت حركت و پيمودن مسير نيز هست.بايد وقت و نيروي كافي جهت مديريت سايت و پيش برد اهداف آن  تعيين كرد.طراحي يك سايت حرفه اي  تنها وسيله  شروع كار است و به تنهايي هيچ وقت موفقيتي به همراه نخواهد داشت.بنابراين نيروي كافي همراه با داشتن تخصص مرتبط  در تمامي بخش هاي سايت  بايد ديده شود.صرفا پرداخت هزينه طراحي وب سايت  حرفه اي نبايد به عنوان كل بودجه بخش اينترنتي و وب سايت شما باشد. بعد از شروع به كار سايت مي بايست جهت غني سازي محتوا و اطلاع رساني هاي آن سرمايه گذاري لازم و نيروي متخصص آن را بكار گيريد.حداقل يك نفر آشنا به اينترنت و توليد محتوا به صورت تمام وقت جهت مديريت وب سايت حتي در مورد وب سايت هايي كه بسيار ساده و بدون تعامل با مخاطب هستند نياز است  نه جهت كد نويسي صرفا جهت مديريت محتوا و پيش برد  اهداف سايت و مخاطبان آن و شناسايي نيازهاي آينده

  محتوا در طراحي حرفه اي نقشي كليدي ايفا مي كند

نداشتن غلط املايي،استفاده از فونت هاي مناسب و به جا،چيدمان صحيح آيتم ها، تكراري نبودن  جملات و عبارت هاي استفاده شده در متن  و .... .

  وب سايت بايد به گونه اي باشد كه مخاطب بتواند تمام آن چيزي را كه شما دوست داريد به راحتي پيدا كند

در مجموع تجربه تمامي مواردي كه در رابط كاربري منعكس مي گردند با نام ux شناخته مي شوند و سايتي موفق و حرفه اي طراحي شده است كه ux را در مركز توجه خود قرار داده باشد و آن را تا حد ممكن بهبود ببخشد.

  بايد همراه با زمان حركت كند

همه چيز در حال گذار و تغيير و بهبود است در اين ميان تكنولوژي طراحي سايت و وب نيز با سرعت بسيار در حال گذار است. اگر چنين نباشد پس از گذشت چند سال، سال توليد وب سايت را با يك نگاه مي توان تشخيص داد كه حس خوبي به مخاطب منتقل نخواهد كرد و در نتيجه اين عدم هماهنگي موفقيت سايت زير سؤال خواهد رفت. در اينجاست كه بهترين فرصت براي رقبا جهت ورود  و  تسخير سهم شما از بازار مهيا مي شود.بنابراين مطمن شويد پروژه وب سايت شما به صورت خودكار بروز رساني مي شود.

  طراحي سايت حرفه اي به گونه ايست كه علاوه بر مخاطبان، موتورهاي جستجو را نيز مورد توجه قرار دهد.

موتورهاي جستجو مانند گوگل نمي توانند سايت را هماهنند يك مخاطب ببينند و علاوه بر آن به جهت اينكه در هنگام جستجو نتايج دقيق تري نشان دهند نيازمند اطلاعات اضافه تري نيز هستند كه ممكن است براي مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان مثال اگر وب سايت شما داراي بخشي مانند مقالات است گوگل نياز دارد بداند تاريخ درج مقاله و يا ويرايش آن چه زماني است. در حالت عادي اين موارد را براي گوگل نشان نمي دهيم اما حالت صحيح اين است كه اين موارد در زمان طراحي  و پياده سازي استفاده شوند.اگر وب سايت شما محصولاتي نشان مي دهد  گوگل دوست دارد بداند كدام محصول شما از ديد مشتريان بهتر است  و آن را در نتايجش منعكس كند  اما  در حالت عادي  گوگل نمي تواند اين موارد را تشخيص دهد  مگر اينكه مكانيزمي قرار داده شود تا گوگل از نتايج نظر سنجي مخاطبان سايت آگاه گردد. اين شكل موارد را با تعريف  schema  مي توان در بخش هاي مختلف پوشش داد و تمامي اين موارد از جمله نكاتي هستند كه در بهينه سازي و سئو سايت  سايت مهم قلمداد مي شوند.

چرا بايد در طراحي سايت خود از يك شركت طراحي سايت حرفه اي كمك بگيريم؟ 

داشتن وب سايت براي كسب و كارها در هر صنعتي بسيار مهم ميباشد. همچنين اين حقيقت وجود دارد كه تنها داشتن يك وب سايت ساده كافي نيست. در عوض يك وب سايت منحصر به فرد با كاربري راحت براي رقابت با رقيبان، مورد نياز است.
به اين ترتيب موفقيت آنلاين شما بستگي زيادي به نوع وب سايتي كه براي كسب و كارتان طراحي ميشود دارد. به همين دليل است كه نحوه طراحي وب سايت شما بسيار اهميت دارد. بنابرين وب سايت خود را به شركت حرفه اي طراحي سايت تهران بسپاريد.
وجود يك وب سايت به كسب و كار شما كمك ميكند تا :
•    داراي هويت درفضاي اينترنت باشد.
•    به عنوان نقطه اول تماس با كاربران يا مخاطبان گسترده تر باشد.
•    كمك ميكند تا ايده ها و پيام هاي خود را منتشر نماييد.
•    به كسب و كار اجازه ميدهد تا به مخاطبان بيشتري دسترسي پيدا كند و گسترده تر شود.
•    بازار بزرگتر و گسترده تري را فراهم ميكند.
•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم مي نمايد.
•    امكان ارتباط دو طرفه بين كسب و كار و كاربرانش را فراهم ميكند.
•    اشتراك گذاري ايده ها بين كسب و كار و كاربرانش
•    امكان تبليغات محصولات و خدمات كسب و كارها
•    باعث افزايش فروش و برگشت سرمايه ميشود و جريان كسب درآمد را بهبود ميبخشد.

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.