طراحي سايت ساختماني

۳ بازديد

اهميت طراحي سايت ساختماني چيست؟

پروژه‌هاي مسكوني و تجاري بزرگ، ساخت و سازها و نوسازي بافت‌هاي فرسوده در شركت‌هاي ساختماني برنامه ريزي، طراحي و اجرا مي شوند. با توجه به حجم بالاي ساخت و ساز در سراسر كشور و تعدد شركت‌هاي ساختماني با استفاده هوشمندانه از فضاي اينترنت مي‌توان برنامه‌هاي مفيد و سودآور را طرح ريزي كرد. طراحي سايت ساختماني  يكي از اولين اقداماتي است كه مي‌توان براي ورود به فضاي رقابت انجام داد.

امكانات طراحي سايت ساختماني چيست؟

در طراحي سايت ساختماني بخشي براي معرفي سوابق شركت، مهندسان و پرسنل اجرا مي شود. راه اندازي بخش پروژه‌ها از بخش‌هاي اختصاصي در طراحي سايت ساختماني است كه نام و ويژگي‌هاي پروژه هاي شركت در اين بخش عنوان مي‌گردد.

علاوه بر اين، ظرفيت برندسازي مجتمع‌ها، برج‌ها و ساختمان‌هاي تجاري با هدف فروش و واگذاري نيز در اين بخش وجود دارد. براي اطلاع رساني و مشاوره درباره شرايط فروش و واگذاري مي‌توان بخش مشاوره را در طراحي سايت ساختماني پياده سازي كرد.

در بخش همكاران در طراحي سايت ساختماني به معرفي پيمانكاران و شركت‌هاي همكار پرداخته مي‌شود. همچنين مي‌توان در اين بخش از طراحي سايت ساختماني صفحه‌اي را براي پيشنهادات همكاري در نظر گرفت.

لحاظ كردن بخش نظرسنجي و ارتباط با كاربران در طراحي سايت ساختماني از بخش‌هاي لازم جهت آگاهي از نظرات، پيشنهادات و ميزان رضايت مشتريان است. راه اندازي بخش مقالات شامل مقالاتي مرتبط با مسايل فني و حقوقي مربوط به ساخت و ساز علاوه بر بالا بردن آگاهي كاربران بازديد از سايت را بالا مي‌برد.

بخش گالري تصاوير در طراحي سايت ساختماني از بخش‌هايي است كه با قرار دادن فيلم‌ها و عكس‌هاي حرفه اي در زمينه ساخت و ساز قابليت تبديل كاربران به مشتريان شركت را دارد.

در بخش اخبار و آيين نامه‌ها در طراحي سايت ساختماني مي‌توان آخرين خبرهاي مربوط به حوزه ساخت و ساز و آيين نامه‌هاي كاربردي مرتبط را قرار داد. در بخش ارتباط با ما اطلاعات تماس و نقشه مكان شركت روي گوگل مپ نمايش داده مي‌شود.

برخي صفحاتي كه در طراحي سايت ساختماني  وجود دارند:

1-                    معرفي
۲- پروژه‌ها
۳- مشاوره و فروش
۴- همكاران
۵- نظرسنجي و ارتباط با كاربران
۶- مقالات
۷- گالري تصاوير
۸- اخبار و آيين نامه‌ها
۹- ارتباط با ما

كلمه كليدي : طراحي سايت ساختماني

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.