طراحي وب سايت شركتي

۱۰ بازديد

طراحي وب سايت شركتي با توجه به تحولات به وجود آمده در فناوري هاي ارتباطات و نفوذ گسترده‌ي آن در زندگي روزمره مردم در سرتاسر جهان، به امري ضروري تبديل شده است. دسترسي همگاني به شبكه اينترنت اين امكان را براي بازاريابان فراهم كرده است تا در كوتاه‌ترين زمان، مهمان مشتريان شده و پا به عرصه ظهور بگذارند. با توجه به رشدي كه اين روش در خود جاي داده، عدم ورود به اين عرصه به منزله كمتر شدن تاثير گذاري شما و جا ماندن از رقبا خواهد بود.
شركت‌ها در گذشته نه چندان دور، راه هاي ارتباطي مشخص و محدودي با مخاطبان داشتند، به عبارتي بازار هدف آن‌ها معمولاً محدود و متمركز به مشتريان خاص بود. تكنيك‌هاي رايج بازاريابي برون گرا به اين دست واحدها عرصه عمل گسترده تري مي‌داد اما بازخورد آن در مقايسه با هزينه‌ها و زمان تخصيص داده شده بهينه نبود؛ امروزه به پشتوانه امكاناتي نظير قابليت ايجاد سايت شركتي، شركت‌ها عرصه عمل گسترده تري در بازار به‌دست آورده اند و به پتانسيلي دست يافته اند كه به ارتقاي بهره وري شان كمك شاياني كرده است.

 

گرافيك در ايجاد سايت شركتي

پياده سازي اصول طراحي وب  به تخصص و مهارت هاي زيادي نياز دارد، طراحان فارغ از دنياي بصري، بايد طرح اساسي را نيز پياده سازي كنند. هنگامي كه كاربري براي اولين بار وارد وب سايت شركت شما مي‌شود بايد در چند ثانيه (معمولا 3 الي 5 ثانيه) تاثيرگذاري جذابي در ذهن او ايجاد شود كه اينكار با طراحي زيباي سايت و استفاده صحيح از رنگ بندي ها امكان پذير است يعني بايد بررسي كنيد آيا كاربران به راحتي مي‌توانند به چيزي كه به آن نياز دارند دست پيدا كنند يا خير؟ زيرا هدف از طراحي سايت رضايت مخاطبان فضاي مجازي است. با طراحي سايت حرفه اي  نياز كاربران را شناسي كرده و در جهت پاسخ به آنها بكوشيد.

امكانات و ويژگي هاي ساخت سايت شركتي

  • معرفي شركت، محصولات و فرايندهاي تخصصي
  • از طريق طراحي سايت شركتي كسب و كارتان را جهاني كنيد.
  • دست يابي به بازار گسترده‌تر مخاطبان و مشتريان از طريق موتورهاي جستجو نظير گوگل
  • توليد كننده مي‌تواند ويتريني دم دستي از محصولات و خدمات خود به بازار ارائه دهد.
  • مي‌توان بهترين توصيفات و جلوه‌هاي محصول را به مشتريان عرضه داشت تا پي به قابليت هايشان ببرند.
  • مجاري برقراري تماس تسهيل مي‌شود و مشتريان رغبت بيشتري براي تماس پيدا مي‌كنند.
  • با استفاده از قابليت‌هاي موتور جستجو نظير گوگل مپ، مشتريان به راحتي مقياس جغرافيايي و چگونگي دسترسي به شركت را به بهترين شكل در مي‌يابند.
  • ساخت وب سايت حرفه‌اي به موفقيت شما در درازمدت كمك مي‌كند.
  • دسترسي 24 ساعته و تمام وقت به اطلاعات شركت براي مخاطبان مقدور مي‌گردد.
  • فرآيندهاي خريد، فروش، استعلام قيمت، تأمين و تحويل، خدمات پس از فروش و گارانتي از طريق وب سايت بسيار تسهيل مي‌شوند و مشتري بدون نياز به هر گونه مستندسازي و مراجعه فيزيكي به تمامي اين امكانات دسترسي خواهد داشت.
  • فضايي مساعد براي يافتن بهترين تأمين كنندگان مواد اوليه و خدمات براي شركت فراهم مي‌شود.
  • امكان جذب و استخدام نيروي كار متبحر و كارآزموده فراهم خواهد شد.
  • ايجاد مزيت رقابتي در برابر شركت‌هاي توليد كننده رقيب.

البته بايد بدانيم اين مزايا تنها در صورت اتخاذ استراتژي‌هاي مناسب ساخت وب سايت شركتي و پياده‌سازي مثمر ثمر آن‌ها مقدور خواهد بود. از اين رو ترسيم مسير طراحي، درج محتوا، بهينه سازي و امكانات آن از اهميت وافري برخوردار است.

قيمت طراحي سايت شركتي

سايت هاي شركتي با توجه به نياز كسب و كار خود امكانات متفاوتي دارند كه مي تواند روي هزينه  طراحي سايت شركتي تاثير بگذارد. در نتيجه يكي از عوامل موثر در زمان و تعرفه طراحي سايت شركتي ، امكانات سايت مي باشد. ما در اين بخش با توجه به عوامل تاثير گذار در قيمت طراحي وب سايت شركتي ، سفارش سايت شركتي  شما رو در سه پكيج آماده كرديم كه شما مي تونيد با توجه به نيازتون يكي از اين پكيج هارو انتخاب كنيد.

 

منبع : سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.