كاربرد نرم افزار CRM در كسب و كار شما

۹ بازديد

كاربرد نرم افزار CRM در كسب و كار شما 

دسترسي سريع و آسان به اطلاعات مشتريان و مخاطبين

نرم افزار CRM با تمركز روي اطلاعات مشتريان و هوشمند سازي ارتباطات و پيگيري ها، باعث افزايش فروش و حفظ ارتباط پايدار با مشتريان مي باشد.
نرم افزار CRM ، اطلاعات مشتريان شما را بصورت منسجم و يكپارچه به يك پرونده الكترونيكي تبديل مي كند و امكان دسترسي سريع به چكيده و تماميت آنها را در هر لحظه فراهم مي نمايد. در نرم افزار CRM اين پروسه به راحت ترين و سريع ترين شكل ممكن صورت مي گيرد و از جمله مواردي كه نرم افزار CRM  را نسبت به ساير نرم افزار هاي CRM موجود در بازار متمايز مي نمايد، همين منحصر به فرد بودن در نحوه ورود اطلاعات و دسترسي به آنها مي باشد. با توجه به نوع و مدل كاري شما در ادامه به اين سوال مي رسيم كه آيا نرم افزار CRM نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري در مجموعه شما مي تواند كاربرد داشته باشد؟

 

راه حل جامع و يكپارچه ما براي كسب و كار شما

از يافتن سرنخ هاي فروش و بازاريابي تا ارائه خدمات در باشگاه مشتريان و فروش آنلاين

 CRM  يك راه حل جامع و يكپارچه نرم افزاري به شما ارائه مي دهد كه مي توانيد تمامي فرايند هاي كسب و كار مثل تامين كالا، بازاريابي و تبليغات، جذب و حفظ مشتري، فروش آنلاين محصول و ارائه خدمات پس از فروش را به سهولت مديريت كنيد و به افزايش فروش و بهبود كيفيت ارتباطات و ايجاد بهترين استراتژي فروش برسيد.
مشتريان ما مي گويند كه  نرم افزار CRM باعث شده تا مشتريان و مخاطبين از تامين كننده تا مصرف كننده را به موقع و هوشمندانه تر پيگيري كنند، مشتريان فعلي را حفظ كنند و مشتريان جديد را به بهترين شكل جذب كنند و افزايش فروش داشته باشند و عملكرد واحد بازرگاني و خدمات پس از فروش را بطور منظم و سيستمي مورد نظارت و ارزيابي قرار دهند. عمكرد كارشناسان فروش خود را چك كنند و اتوماسيون درون سازماني مثل ارجاع كار ، ارسال پيام بين همكاران، بايگاني اسناد، نامه نگاري ها را با اين سيستم مديريت كنند با اين مدل گردش كار بسياري از مراجعات حضوري و تلفني حذف و ارجاعات بصورت مستند بدون امكان فراموشي انجام خواهد شد. راه حل جامع پيشنهادي ما با بهره گيري از مفاهيم تئوري سي آر ام يا همان مديريت ارتباط با مشتري ، منجر به توليد ابزاري به نام نرم افزار سي آر ام گرديد.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm/

 

 

 

نرم افزار ایلوستریتور

Adobe Illustrator نرم افزار گرافیکی است که برای افرادیکه کار طراحی می کنند بسیار کاربردی است. از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبورد بزرگراه و کارت تولد – همه اینها در Illustrator طراحی می شوند.

Adobe Illustrator ابزاری برای طراحی وکتور است ، به این معنی که شما می توانید آثار هنری را در هر مقیاس و بدون کاهش کیفیت ایجاد کنید. این یک ابزار فوق العاده برای طراحی لوگو ، ایجاد آثار هنری وکتور پیچیده و بازی با طراحی تایپوگرافی مصور است

  • قابلیت طراحی طرح های وکتور بسیار پیچیده با قابلیت های بسیار پیشرفته
  • کارهای تصویرسازی مثل موشن گرافیک و …
  • قابلیت تایپوگرافی بسیار پیشرفته با ابزار مخصوص این کار
  • قابلیت رنگ کردن تصاویر با خاصیت گرادیانت به صورت طیف رنگی از رنگ خاصی به رنگ دیگر و قابلیت تعیین شفاقیت رنگ
  • قابلیت رنگ آمیزی و طرح ریزی به صورت پرسپکتیو
  • قابلیت ایجاد Stroke های بسیار زیبا و حرفه ای
  • و …
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.